nballin

October 5th, 2007

Chris Brown an NBA “Phenom”

Posted by Admin in Celebrity, Movies, Music

 Chris Brown an NBA “Phenom”

Chris Brown stars in the upcoming movie Phenom. It’s about a young NBA star who went straight from high school to the pros. He later finds out that he is the illegitimate son of an aging NBA player. And guess who he has to go head-to-head against in the playoffs? His dad!

42 Responses to ' Chris Brown an NBA “Phenom” '

Subscribe to comments with RSS or TrackBack to ' Chris Brown an NBA “Phenom” '.

  1. cassie said,

    on December 5th, 2007 at 10:24 pm

    chris brown is such a classy person, i hope he goes really far in life, and i think that hes such a wonderful person. He just acts like himself and no one else, hes the luckiest guy in the world because he’s following his dreams. I wish i was like him… and hes really hot lol ;D

  2. MiZZ BROWN said,

    on December 8th, 2007 at 1:57 am

    UHM i DEFiNiTLEY DONT THiNK iTS GON BE A BUST CUS ANYTHiNG WiT CHRiS BROWN iS GOOD HES A TALENTED BOY>THANK YOU VERY MUCH>THiNK OF WHAT YOU SAY BEFORE YOU SAY iT OK

  3. Angel said,

    on December 11th, 2007 at 3:29 pm

    omg!!!!! Chris brown is so HOTT!!!!!

  4. kiya said,

    on December 13th, 2007 at 5:14 pm

    hey wats can’t wait to see yo movie holla at me laterz
    p.s. when are you going to come down to south carolina-north mytrle beach

  5. Keitia White said,

    on December 17th, 2007 at 12:35 am

    why is beautifulness(chris brown) is sitting next to nastiness(the dude sitting next to him). That’s so boogus

  6. danielle b said,

    on January 5th, 2008 at 3:27 am

    WOW thats all i can say got blesses people but DAMN he blessed chris a little to much WOW i wish i was there i would be staring at him so hard i would even blink i love him so much.

  7. lex said,

    on January 7th, 2008 at 5:27 pm

    yea chris got game i cant wait 2 c dat movie he iz sooooo sexy lol and da guy he iz sittin next 2 is hit…but naw dat mivie sonds like itz gonan be hot but how could it not be wen chris iz in it

  8. ashley said,

    on January 16th, 2008 at 10:49 pm

    ooooohh deeee

    im gonna watch this move once or maybe twice or maybe three times or…… you get the point (I LUBB MY CHRISSY OR MR. BREEZY)cant wait till it comes out

  9. Lena A said,

    on January 21st, 2008 at 2:41 am

    there aint no way he can loose to his dad! have yo useen him play basketball. i am gonna go see the movie the first day it comes out! he is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!SEXY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. pelly said,

    on February 8th, 2008 at 10:03 am

    chris brown is such a hottie..he’ll really make it big..i cnt w8t 2 c d film.

  11. brianna said,

    on February 23rd, 2008 at 4:22 am

    im gonna watch this move once or maybe twice or maybe three times or…… you get the point (I LUBB MY CHRISSY OR MR. BREEZY)cant wait till it comes out.

    yea chris got game i cant wait 2 c dat movie he iz sooooo sexy lol and da guy he iz sittin next 2 is hit…but naw dat mivie sonds like itz gonan be hot but how could it not be wen chris iz in it.

    omg!!!!! Chris brown is so HOTT!!!!!

  12. Tiffani said,

    on February 23rd, 2008 at 4:39 am

    omg!!!!! Chris brown isomg!!!!!

    chris brown is such a hottie..he’ll really make it big..i cnt w8t 2 c d film.

    im gonna watch this move once or maybe twice or maybe three times or…… you get the point (I LUBB MY CHRISSY OR MR. BREEZY)cant wait till it comes out

    chris brown is such a classy person, i hope he goes really far in life, and i think that hes such a wonderful person. He just acts like himself and no one else, hes the luckiest guy in the world because he’s following his dreams. I wish i was like him… and hes really hot lol ;T

  13. Tiffani May said,

    on February 23rd, 2008 at 4:59 am

    im gonna watch this move once or maybe twice or maybe three times or…… you get the point (I LUBB MY CHRISSY OR MR. BREEZY)cant wait till it comes out

  14. princess said,

    on March 11th, 2008 at 4:52 pm

    hi chris brown love this pic of you

  15. echo said,

    on March 31st, 2008 at 8:10 pm

    The movie starring Chris Brown should be a success. He is not only a talented, young man, he is also very focused. Chris Brown has the voice of an angel, a mild and peaceful outer exterior, and a sense of positiveness and calm seems to follow him where ever he goes or whatever he touches. His parents should be so proud of their son’s accomplishments in his young years. May God continue to Bless him!

  16. lilmama said,

    on April 4th, 2008 at 2:04 pm

    chris you is so sexy and all these other hoes need to fall back


  17. on April 7th, 2008 at 4:44 pm

    chris you are too damn sexy to be with those other girls.you need me
    call 713-776-8688


  18. on April 7th, 2008 at 4:47 pm

    them other girls ain’t shit, you need me
    call713-776-8688


  19. on April 7th, 2008 at 4:48 pm

    make sure you call

  20. tianna hunt said,

    on April 8th, 2008 at 3:46 pm

    baby boy u can take me down anyday,ifu want 2.
    go ahead and do it 2 me.


  21. on April 14th, 2008 at 8:49 pm

    Chris Brown your the hotest and the greatest

  22. priyia said,

    on April 25th, 2008 at 4:48 pm

    chris brown will u marry me i love u

  23. chris brown said,

    on May 3rd, 2008 at 1:52 am

    lmao
    hey yo its chris brown stoppin by
    now i know i dont have so much time to cheq all my fansites but i cut in
    so listen
    all my fans
    i luv ya all
    thanks*
    just catch me up on csizzle89@aol

  24. Jade said,

    on May 4th, 2008 at 7:36 pm

    Hey Chris!! I think your movie will be a success, because you r very talented, smart, intelligent and ambitious. You will go very far in life.

    I think you’re cute and sexy.

    Keep sweet!

    Luv ya!

    :-) Jade

  25. Jade said,

    on May 4th, 2008 at 11:03 pm

    Hey Chris Brown I hope ur movie will be a success. I’ll be the first one to watch it!!

    Luv ya!!

    (L) Jade

  26. rhianna said,

    on May 6th, 2008 at 7:22 pm

    hi boooi herd that ur bodi gard atacted som1 but it ant true so just want to say hi boo ant talk to u in awile


  27. on May 21st, 2008 at 8:00 pm

    hi chrisbrown baby what’s your number chrisbrown

  28. mrs.brown said,

    on June 2nd, 2008 at 6:20 pm

    yea chirs brown is hott but not for long his ugly ass aint kellin j hoilday

  29. ashley said,

    on June 19th, 2008 at 2:03 am

    i fink chris iz lush nd a wish he wud cum to newcastle upon tyne to du a concert in metro radio arena!!!

  30. sophia said,

    on July 1st, 2008 at 6:55 pm

    je suis fan dec beau gosse tu es trop beau minion ecrie moidac

  31. Daniel said,

    on July 5th, 2008 at 5:00 am

    I couldn’t understand some parts of this article rown an NBA “Phenom” | nballin.com, but I guess I just need to check some more resources regarding this, because it sounds interesting.

  32. Briana said,

    on September 13th, 2008 at 1:41 am

    omg i luv chris i saw stomp the yard i saw this christmas and im not goin 2 misz this movie oh and chris is soooo freakin hot!

  33. Jennifer said,

    on October 23rd, 2008 at 8:23 am

    chris brown i love u and im ur number one fan ur sooo hot and sexy!

  34. Uriahknow said,

    on December 26th, 2008 at 11:14 pm

    oh snap…dont hate the player hate the game(lol)


  35. on March 24th, 2009 at 11:57 pm

    that’s” thank goodness”!


  36. on March 25th, 2009 at 12:34 am

    I love this song ! It\’s awesome ! :D

  37. Bruce Conley said,

    on March 25th, 2009 at 5:25 pm

    i lovet his so much!

  38. monifah said,

    on June 30th, 2009 at 11:59 pm

    you look so sex and my age is 19

  39. Grace Brown said,

    on May 6th, 2010 at 4:57 pm

    If you love R&B music then you gotta love Chris Brown also. He’s been my music idol for the past few years. .:

  40. lottie B. said,

    on June 13th, 2010 at 10:06 pm

    omg i jux wana say regaurdless of everything people has said about you and dislike you for what ever reason who ever dont go see your movie because of u little incident is just crazy people forget that famous people are just like normally people except they are richier lol :) but they still have feeling and emotions as well as the next person and they make mistakes too! so a little advice keep G.O.D number 1 in your life and everything else will come to u naturally i pray that you go far in life and you stay in God never changing arm in a constantly changing world :) be blessed and good luck on ur movie i am excited to see it!

  41. lottie B. said,

    on June 13th, 2010 at 10:07 pm

    btw i LOVEEEEEEEEE YOUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

  42. Jada said,

    on October 12th, 2010 at 10:17 pm

    I love Chris Brown so much I just I’ve wanted my whole life to meet him. I’ve loved him the first time i heard him and since I’ve saw him he is well he’s above fine I can’t even explain. Other people may talk about him not me I love my Chris Brown. His Hugest Biggest fan

Leave a reply


  • Feed

    • Subscribe to RSS feed